What can you do when the love of your life goes away?

Känns som om jag och min bästavänn glider i från varandra,vi pratar men det känns inte som förr... Något har förändrats och jag orkar inte kämpa om inte du gör samma sak. Jaja fredag idag helt okej i skolan, sista lektionen va roligast hah satt och snacka hela lektionen. Sen hem baka muffins och åt sen stack jag ut träffa selma och emelie och fler spela fotboll lyssna på musik och kolla film sen hem och ta det lungt. Imorgon är det "kick off" typ för ettorna och eftersom jag är fadder (a) så ska jag också dit. Först blir det musik,uppträdanden och tävlingar och lite annat sen blir det HIF haha sen vet jag inte vad som händer blir väl att göra något. Men ja mitt andra random inlägg haha måste ge inloggnings uppg till amanda så hon också kan blogga. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0