To me you´re perfect, or no wait nobody is perfect!!

Kollar på idol vill ju se om dom jag känner går vidare, har inte gjort något vettigt idag skulle plugga men somnade, inte bra. Va nere idag och snackade med dom som jobbar på evil twins om tatuering men det är lång vänte tid och min tatuering hos dom kostar 1500 och no way in hell att jag kommer betala det så ska prata med dom på haouse of pain i stället. Är sjukt sugen på att tatuera mig och pallar inte vänta haha typiskt mig. Väntar på att min mamma ska komma hem tror hon har köpt godis till mig. Mitt löfte att sluta äta godis och börja göra sit ups har ju inte gått så bra, men ska börja göra sit ups från och med nästa vecka :) PEACE AND LOVE / emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0