Straight from my heart

Det finns en person som jag tvingas se x antal timmar om dagen och jag stör mig sjukt mycket på henne. Jag vet att hon ogillar mig lika mycket som jag ogillar henne. Hon har sagt saker som får mig och undra om hon är helt normal i huvet tänker inte säga det här eftersom det är taskigt men kan säga så mycket som att hon har problem i huvet asså.

En sak till folk som snackar skit om mig varsågod gör det för jag vet att det inte är sant eftersom jag är en " tråkig" person att skvallra om eftersom jag gör inget som jag inte kan stå för och det leder till att folk i stället hittar på och tro mig när jag hör dom rykterna kan jag inget annat än att skratta åt dom patetiska nollerna som inte har något liv. Jag ska vara ärlig och säga att den ända jag litar på 100% och säger exakt allt till är min mamma! Älskar henne otroligt mycket. Sen har jag ungefär 4st som jag litar på men jag berättar ändå inte allt eftersom jag vet att man berättar allt för varandra när man är vänner sen händer något så blir man ovänner och så berättar den vännen det man har sagt till alla ( det har hänt mig 100gånger) jag gör inget som jag inte står för sen t.ex. jag är ingen sån tjej som festar varje helg eller har sex med massa killar. Jag har inga mörka hemligheter,inget jag skäms över.Med detta vill jag säga en sak ett tips från mig till dom som snackar om mig, sluta snacka om mig till era kompisar för dom är nog trötta på att höra om mitt liv, låt dom berätta om sitt i stället och vill dom tvunget veta saker om mitt liv be dom då läsa bloggen ;) Love to all my haters, big love to all my friends


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0