hell yeah

Nu var det ett tag sen någon av oss blogga så jag kände att jag får göra ett sista inlägg innan jag går och lägger mig :) Efter skolan idag har jag varit i stallet och ridit sen efter det kollade jag Idol och jag tycker det är så fruktansvärt roligt när folk skämmer ut sig. Imorgon ska en i vår klass vara med och då kommer jag lätt vara bänkad framför tv:n. Jag märker även att fler och fler hittar hit, det är underbart.
Till Anonym: Självklart ska vi försöka hinna med att blogga så mycket vi kan i skolan och så men det är inte alltid vi hinner det. Vi gör det så mycket vi kan. Låtar och sånt får jag lämna över till Emma för det är hon bra på. Men här har ni min mys spellista på spotify please sleep. Den är inte helt okej just nu men vissa låtar kan man bara dö för :)
Puss hej leverpastej Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0