Hejdå sverige!!

Nej tyvärr måste stanna i sverige, i regniga sverige... Vill åka utomlands till värme och sol och lämna alla sura/dystra folk här. Saknar mina kusiner nere i grekland och ångrar lite att jag inte åkte i sommras. Imorgon ska jag var duktig och plugga. Ska göra engelska, geografi och projekt arbete. Går nog rätt snabbt. Ska nog försöka göra lite på historian även fast jag inte fattar uppgiften eller mitt ämne. Har huvudvärk och fryser, mina fingrar är helt kalla och mina ögonsvider. Vill inte bli sjuk igen va sjuk för typ två veckor sen. Det står typ helt stilla i huvet kommer inte på något att skriva, fan att inte shakespeare levde hade kunnat betala han för att sätta bra ord på mina känslor, hah nej men skämt å sido. Är sur men tänker inte ta ut min ilska här, skrev ett jätte långt inlägg om hur jag känner just nu men tog bort det igen. Gillar igentligen inte att skriva hur jag känner för pallar inte att alla ska veta. detta är inte riktat till någon utan bara allmänt. Men en sak kan jag säga.


Nu för tiden kan man inte lita på en enda, lika bra att hålla allt för sig själv?
För i nästa sekund som man säger nåt till någon vet alla det, saker man inte ens vet själv ibland.
Rykten sprids hit och dit, folk snear och snackar skit.
Folk man inte ens känner snackar om en för något dom tror, att det dom hört är sant även fast det inte är så.
Personer kommer fram till en med falska anklagerser och säger att dom har hört dit och dat, vad ska man ska man säga? dom tror inte en ändå?
Tänker inte stå och förklara och försöka reda ut saker och skydda mig själv när folk inte lyssnar. Jag tänker säga/tycka/tänka/göra precis det jag vill och känner för, det är mitt liv och jag står för det jag gör/gjort. Man tror man kan lita på folk men helt plötsligt vänder dom ryggen åt,personer man trodde alltid skulle finnas där. Löften betyder ingenting i denna åldern för mig för alla bryter dem hela tiden, jag har börjat inse att vad man än gör kommer det alltid finnas falska personer som vill en illa i ens omgivning, därför gäller det att vara stark och tro på sig själv. keep your friends close but your enemies closer så tycker inte jag jag tycker håll dina vänner nära men din familj närmare för killar kommer och går,vänner lika så men familjen består!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0