heeeejsan alla glada

Va på Hif det slutade 3-1 mycket bra jobbat, det blev lite kallt i andra halvlek så det betyder att hösten är här. När jag kom hem efter hif duscha jag och åt. Nu kollar jag på tv finns bara filmer jag redan sätt men vad ska man göra? haha. Väntar på att mamma ska komma hem med godis och cola till mig :D är fett sugen. Har bestämt att från och med idag ska jag bara äta onyttiga saker på lördagar hah som när man va liten (a) Det kommer bli svårt eftersom jag är beroende och dricker minst en halv liter om dagen :O Jag ska dessutom börja göra 50 situps om dagen. Så nu i skolan får jag väl köpa mer eller något sånt i stället för cola. Jag slösar riktigt mycket pengar på onödiga saker typ som cola då. Söndag i morgon tänkte att man kanske ska plugga lite (om jag orkar). Tror det blir en soft dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0