frågor om mig :P no life

Dina önskningar:

du skulle egentligen velat heta: hmm evelina
du skulle egentligen velat bo: utomlands
din högsta önskan är: att min familj lever längre
du skulle vilja ha: allt det jag inte har? haha 


Ditt rum:



vilken färg är det i ditt rum: rosa
har du en dator i ditt rum: japp
har du en säng i ditt rum: nej inte alls :S
har du en tv i ditt rum: japp



Dina känslor, tankar och humör:




hur är ditt humör nu:
glader
vad tänker du på just nu? inget
saknar du någon just nu: ja
gillar du någon: kille nej
är du kär: nej
ejär någon kär i dig? ja i think so
älskar du någon: ja mina närmaste ofc
hatar du någon: ja (A)
hur är du om du är hungrig? tjatar som fan att jag vill ha mat :P
hur är du om du är trött: ibland övertrött och skrattar åt ALLT, ibland helt död


Din kropp:



hur lång är du:
1.68 typ
hur mycket väger du: 55 kg tror jag :O
vilken sko storlek har du: 36
är du nöjd med din kropp: ja
skulle du kunna plastikoperera dig: ja haha
välj en sak du tycker är fulast på dig: vet inte :P
vilken ögonfärg har du ? bruna
vilken hårfärg har du nu: brunt
har du lång överkropp: normal?
har du långa armar: normala?
har du långa naglar: nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0