E to the M to the M to the A

Blir inte ofta sur men blir jag sur då är jag fan inte och leka med har hunnit bråka med två av dom som betyder mest mamma och pappa sen har jag lyckas göra så en annan som betyder mycket för mig också är sur på mig lyckat (Y) är lite gladare nu när jag har sovigt lite ska värma en baugette är hungrig. Vill bara att denna veckan ska ta slut. Nästa vecka och veckan där efter händer det en massa roliga saker denna veckan går man bara och väntar på att det ska bli nästa vecka. Men nu ska jag ta mitt otroligt tunga huve ut i köket. hörs sen i kväll. Remember i still love u even if i don´t show that haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

emma du är så söt kan inte du skriva lite om dig själv och ge kärleks tips??

2010-09-14 @ 17:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0