denna dagen suger

Det har inte varit en bra dag för mig idag glad att den snart är över. Började det imorse då regnet öste ner och jag blev helt blöt fick sitta i mina blöta kläder under hela gympa lektionen, frös som in i norden. Sen va det lektion och sen va det lunch men har ingen matbricka så kan inte äta så har varit hungirg ända sen imorse för vi hade inget gott bröd hemma. Sen va det lektion igen och sen bussen hem. Fick vänta skit länge på en buss efter som den första som kom va " full satt" den va inte ens hälften full. Sen kom hem åt, alla mina saker är helt blöta och sönder. Är jätte trött men hinner inte sova för sla iväg snart igen. Dagens fetta DISS går till trafiken!! Dom bygger om exkat över allt man får vänta i evigheter på bussar och sånt sen folk kör som galningar, börjar undra om dom fick hitta sina körkort i ett kornflakes paket?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0