you made me feel special

Jag älskar dig och det kommer jag alltid göra. Saknar dig väldigt mycket men det är bäst såhär. Du kommer alltid betyda oehört mycket för mig, allt vi gick igenom alla våra minnen, ingen kommer någonsin ta din plats. Känns som inga ord kan beskriva detta. Du får mig alltid på bra humör men du är också den enda som kan såra mig på det sättet. Jag tackar för att jag fått vara en del av ditt liv och hoppas vi kommer hålla kontakten. När jag tänker tillbaka blir jag glad för att ett tag var jag hela din värld samtidigt blir jag ledssen för nu är allt över, verkligheten blir till drömmar. Kommer inte på något bra att skriva för inga ord kan beskriva vad jag känner, kan sammanfatta det såhär: Jag saknar och älskar dig och det vi hade men jag vill vara singel och gå vidare men jag vill inte förlora dig. Kommer aldrig glömma dig och hur du fick mig att känna. WE CANT BE TOGETHER BUT WE CANT BE APPART: THERE FOR WE HAVE TO TRY EVERYTHING TO FEEL WHAT IS BEST FOR THE MOMENT AND RIGHT NOW WE ARE BEST APPART. Säkert felstavat men jag är trött och orkar inte tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0