ta mig tillbaka i tiden då allt va perfekt

Jag var på toppen men jag råkade ta ett snesteg och helt plötsligt var jag på botten, jag börja klättra och ett tag såg jag ljuset men mina armar svek mig. Dom orkade inte bära mig så jag halkade ner på botten igen. Nu orkar jag inte klättra mer så jag tar en paus, sätter mig ner bekvämt sätter i hörlurarna höjer volymen och bara försvinner in i min egna värld. En värld där allt är perfekt, jag laddar mina batteri och när jag har fullt batteri då ska jag börja klättra igen. Kommer inte ge mig fören jag är på toppen igen, vem vet hur långt tid det tar? det kan ta dagar, månader elelr år men det gör ingenting för jag vet att en dag kommer jag stå där och vara starkare än alla. Man måste ha varit på botten för att komma till toppen.

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0