nämen hej

saknat oss? Jag tror att jag talar för oss båda när jag säger att vår tid inte räcker till, det finns så mycket man vill/måste göra så man hinner/orkar inte blogga. Det är även så att amanda vill/funderar på att byta bloggportal eller vad hon skrev och jag är fett på. Det är så mycket problem med blogg.se Sjukt jobbigt att man ibland måste skriva om ett inlägg 588888397 gånger. Jag har sjukt många bilder, filmer, tips, tankar och allt som jag hade kunnat skriva ut här och det har nog amanda med men man orkar inte när bloggen strular hela tiden. Men jag kan ju berätta lite om idag.

Ställde klockan på sex la och snooza till lite över sju. Gick upp tog på mig gick ut till bussen. Vi börja halv nio med idrott, vi hade basket. Det va väl helt okej sen efter det hade vi historia och på historian spelade jag mest spel. Sen var det lunch potatis med kycklinggryta?! asså man brukar ha ris men sodexo är ju kända för äcklig konstig mat  så ingen blir chokad. Sen va det dax för bio. Jag och amanda tog bussen ner i stan gick och köpte lite gott att äta på bion. Sen börja filem den hette welcome helt okej, sorlig. Sen tog jag bussen hem gick ut med hunden, städa på rummet. Titta lite på tv och skrev en slutsats till mitt och amandas arbete så vi kunde skicka in det sen stack jag ut i "stormen" regnade som in i vassen och blåste och det var skit kallt. Kom hem vid åtta typ hängde upp mina blöta kläder hjälpte pappa att få mina syskon i säng och sen satte jag mig vid tv och tog fram datan. Och ja here ew are, ska fortsätta titta på tv och sen ska jag fixa något att äta. Måste bara säga en sak och ta inte detta på fel sätt men jag fattar inte tjejer som "dör" för sin kille när man är typ 14-17 och som gör allt för dom även om dom behandlar en som skit och att dom tycker att alla gör fel inklusive dom själva den ända som är perfekt är killen. Vist jag fattar man kan "älska" en kille och vilja göra allt för honom men man ska inte ta hur mycket skit som helst och man ska inte glömma att man faktiskt kan leva utan honom jag menar man hade ett liv innan man träffades och man ska inte glömma dom som fanns där för en innan honom. Kan skriva mycket mer man orkar inte det just nu så thats all for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0