I got my middle finger up, i don´t really give a fuck

Skolan idag börja med danska lektion riktigt kul, gick igenom massa bra saker inför provet. Sen vad det engelska, jag pratade ovanligt mycket så fick mycket beröm av vår lärare. Sen var det lunch kyckling i tomatsås det var ätbart. Sen var det sociologi vi hade redovisning det känndes som det gick super bra men vi får se sen vad vi fick i betyg :D Sen åkte jag ner och fixa några saker i stan sen tog man bussen hem. Sen när jag kom hem gick jag och la mig i sängen och kolla på tv och det tog två minuter så somna jag. Min mamma kom in vid sju och sa att det va tacos så jag gick upp och åt lite sen gick jag och la mig i sängen igen och nu ska jag ha filmkväll med min familj. Orkade inte gå ut eftersom jag är sjuk och det är svinkallt ute. Nu ska jag se på film ha det bra :D // emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0