Hola me llamo emma

Var ute innan och fy fan vad kallt säger jag bara, trodde jag skulle frysa ihjäl och jag hade tjocktröja och vinter jacka och allt :S När jag kom hem efter att ha varit ute så käkade jag hemma gjorde kebbab skit gott sen gick jag in och duschade. La mig i sängen och kolla lite på tv, sen hade mamma gjort paj så gick upp och åt det. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv ett för då börjar en av mina favorit filmer withe chicks så sjukt bra är den :D ett extra "plus" är att den går på danska kanal ett och då över jag lite på min danska vilket är bra eftersom jag har prov på tisadg så måste sitta i helgen och plugga på det. Sitter och lyssnar på shakrira waka waka på spanska, guud jag dör jag vill kunna prata flytande spanska sjukt fint är det. Kan lite redan, gick på spanska innan och varje spanska lektion sa jag " jag hatar spanska" det är inte spanska språket jag hatar utan jag hatar att jag hade det svårt att lära mig det och det berodde på vår lärare. Ska lära mig lite på egen hand ;D
 
PAECE så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0