HEEEJ

Sitter och kollar på tv har precis ätit lite, ska göra lite engelska så har man det gjort. Vi har fått riktigt mycket läxa. Ska även hjälpa ida med hennes matte och läsläxa fick 100kr av pappa om jag gjorde det KATCHING :D sen i kväll blir det grays anatomy (stavning) I morgon blir det skolan vi har lektioner fram till halv tolv tror jag sen blir det lunch sen bio och efter det tror jag vi slutar :D skön dag. Sen på fredag är det tre lektioner och på den sista lektionen ska jag redovisa :S hatar att redovisa men men måste göras sen blir det snabbt hem sen till stan och sen vet jag inte. Sen på lördag blir det club mega med tjejerna. Tänkte att ni får gärna ställa frågor till mig så svarar jag på dom så bara fråga på :)

// EMMA SOFIIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0