bra uppdatering?!

Hatar att skriva inlägg där man inte säger något intressenat igentligen, därför jag är dålig på att uppdatera. Gör ett tråkigt inlägg bara för att lixsom... men ja tyvärr här kommer ännu ett tråkigt inlägg från min sida.

Va i skolan idag slutade typ halv ett kom hem kände mig sjuk så la mig i sängen och kolla lite på tv sen somnade jag. Vakna och kände mig ännu sämre kan inte andas med näsan och ögonen bara hänger, men gick upp gjorde engelska läxan, för jag måste till skolan i morgon för vi ska gå igenom saker till danska provet som vi sanart har och sen på eftermiddagen har jag redovisning sisat chansen att göra det i morgon annars IG och det vill jag inte ha. Sen har jag mest degat i sängen, snacka i telefon med alexandra en stund sen 2 min efter ringer min mamma och säger att hon ska köpa MC och frågar om jag vill ha, så ja jag väntar på mamma ska komma med maten. I morgon efter skolan blir det ner i stan och fixa lite saker och sen hem och sen ska jag och alexandra kanske hitta på något, vi får se om jag mår bättre eller sämre i morgon, tror det är en feber som ligger och lurar. En annan (o)intressant sak är att jag har nyst skit många gånger idag hela 15 gånger faktist.

// emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0