beslutsångest

Åh vet inte vad jag ska göra! Ja ligger och kollar DHW åh älskar det programet :D kommer inte på något att skriva så kan väl berätta om dagen typ. Började kvart i nio med danska, kom till skolan och fick reda på att vi inte hade någon danska great! behövde danska eftersom vi snart har prov. Så istället för att ha danska så gick jag och amanda till caféterian och handla frukost. Vi satte oss och nörda datan och åt frukost i matsalen. Sen hade vi matte så satt jag och snackade med sanni och emina hela lektionen fattar ändå inte matte, sen hade vi en snabb mentorstid. Sen va det lunch gott för en gångs skull. Sen hade vi historia gjorde inget vettigt där heller satt vid facebook, sen hade vi svenska och det fortsatte i samma spår. Sen slutade vi så jag tog bussen till ga och leta efter en väska men hitta ingen så åkte hem. Kom hem cyklade upp till apoteket "intressant" sen nördade jag tv och sen käka jag och sen har jag bara tittat på tv. Måste säga att eva longoria ser sjukt bra ut. I morgon börjar jag tio över tolv och sen när jag kommer hem måste jag plugga!!! måste måste måste. kommer sjkuta mig annars. En fråga varför finns det bara snygga killar på tv och alla snygga bor typ i usa? kan dom dela med sig lite kanske?

// Emmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0