bad i know

Idag är det tisdag och för min innebär det att det är DHW och cugar town. Skolan idag var väl helt okej. Har laddat ner google chrome eller vad det hette eller det var inte jag utan min pappa haha intressant -.-
Min pappa har köpt nya skiva som han spelar på högsta volym kan inte höra vad jag tänker och väggarna skakar, så jobbigt. I morgon så har skolan framtids jakt tror jag att det hette först tänkte jag inte gå men har inget att göra hemma heller? Det ändå sköna med att skit i skolan imorgon är att sova länge men sen kommer jag ha tråkigt så lika bra att gå. Slänger in fler inlägg sen, nu ska jag plugga fram tills att DHW börjar wiie hahah bye cutipaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0