23:38

Sitter här och nördar data och kollar på tv samtidigt som jag smsar med världens segaste. Hahah min pappa kom in innan och snackade om elen blabla att man inte kan ha igång allt samtidigt men det tycker jag går utmärkt ;D Sitter även och snackar med någon på facebook som jag inte känner plus så snackar han tyska så fattar inte ett skit av vad han säger haha man det e kul ändå jag svarar på svenska så tror inte han fattar mycket heller:P Tisdag i morgon tycker tiden går rätt snabbt men ja skolan som vanligt sen ska jag hem göra engelska läxa och sen på kvällen börjar antligen DHW :D:D wiie blir tv kväll (ovanligt jadå)

Såg en skit gullig bebis på bussen idag btw på väg hem ville bara ta med han hem haha men ja nu ska jag nörda vidare peace :*



Jag och min älskade syster <3

Kommentarer
Postat av: Veronika

Sv: Tack :) Eran är också fin.

Ja, DHW är bland det bästa programmet som finns!!

Kram

2010-10-05 @ 07:24:36
URL: http://minvarldifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0